REVA Simeria – o nouă soluţie apărută pe piaţa feroviară

Martie 12, 2011 at 11:34 am Lasă un comentariu


REVA Simeria va oferi o gamă variată de vagoane tip salon, compartimentate , provenite prin reproiectarea, reconstruirea şi modernizarea vagoanelor vechi seriile 2047-2057 şi 2147-2157, la preţuri aproximative de 1.300.000 lei , aceste preturi fiind cu aproximativ 30% mai mici faţă de acordurile cadru încheiate de CFR Călători în prezent.

Ce este nou în soluţia REVA:

Mărirea duratei de viaţă a vagonului cu 18 ani, prin soluţia tehnică de reproiectare şi reconstrucţie; astfel, se intervine asupra structurii de rezistenţă a vagonului, pentru verificarea şi consolidarea carcasei, iar vagonul intră într-un nou ciclu de viaţă; reproiectarea carcasei în vederea consolidării se face cu tehnică computerizată (prin analiza cu element finit, programe FEMAP sau NASTRAN), iar apoi carcasa este supusă tuturor probelor statice şi dinamice, conform reglementărilor în vigoare
Extinderea termenelor de garanţie la 3 ani pe diferite grupe de vagoane şi la 10 ani la carcasă, precum şi îmbunătăţirea acestora
– Datorită soluţiilor moderne promovate – concepte simple şi fiabile – cheltuielile de întreţinere şi exploatare sunt vizibil reduse ~ 50% mai mici; întreţinerea se poate face în revizii – unităţile proprii ale CFR Călători, cu dotările deja existente
-Unificarea soluţiilor tehnice aplicate celor două tipuri de vagoane – exemplu: unificare timoneriei centrale de frână, simplificând exploatarea vagoanelor, diminuează  costurile de exploatare
Uniformizarea soluţiilor tehnice de modernizare şi asigurarea întreţinerii şi reparaţiilor la unităţi din România, conform dotărilor deja existente. Reproiectarea boghiurilor şi a instalaţiei de frână, ca şi modernizarea vagoanelor, au la bază soluţii tehnice conform conceptelor de ultimă actualitate (2009 – 2010), dar se aplică pe o tehnică deja cunoscută în România, fară a fi necesară o specializare deosebită pentru personalul de întreţinere (tehnica aflată deja în exploatare şi cunoscută în România are aceleaşi dotări la siguranţa circulaţiei)
-Creşterea potenţialului de rulare al vagonului prin creşterea vitezei de călătorie la 160 km/h, aceasta fiind ţinta reală identificată şi în Mater Planul General de Transport
-Diferenţa de preţ redusă între variantele de amenajare, datorită modularităţii soluţiei tehnice a carcasei vagonului

Sursa:Railway Insider

Entry filed under: Stirile la zi. Tags: , , .

Ordinul nr.135/24.02.2011 CFR SA va demara noi licitaţii pentru Coridorul IV până la începutul lunii aprilie

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Powered By google

Vizite

  • 42,455 vizite

Categorii

Cele mai bine evaluate


%d blogeri au apreciat asta: